Jubilarissen 2024

feb 2024

Huldiging van de jubilarissen afgelopen ledenvergadering

Jeugduitstapje Shimano 2023

sep 2023

Shimano Expirience center met de jeugd.

zomer vis karavaan HSV Leudal 2023

jul 2023

OP 23 Juli vond aan onze visvijver het Kerreven te Heythuysen de Zomer viskaravaan van SVN plaats. Met een opkomst van ruim 35 jongeren die geïnteresseerd waren om te vissen was dit een zeer geslaagd evenement. Ook hebben wij een kort filmpje van dit evenement wat zeker het kijken waard is.

Visuitzetting HSV Natuurlijk Limburg

feb 2023

Afgelopen zaterdag hadden we HSV Natuurlijk Limburg te gast aan de Nevengeul. Ze hebben een onderhoudsuitzetting gedaan voor alle 4 de stuwvakken van de Maas. Onder een stuk viel de Nevengeul, hier zijn de vissen bezorgd en stuk voor stuk op de foto gezet door een geweldig team van vrijwilligers. Super bedankt dat jullie ons water voorzien hebben van een aantal prachtige karpers. Hopelijk kunnen wij in de toekomst nog vaak iets voor elkaar wat betekenen.

bestuursdag Shimano Experience Centre

okt 2022

Op 25 September vond het jaarlijkse bestuursuitje plaats, na een aantal jaren van corona maatregelen konden we dan nu eindelijk een dagje er op uit met z'n allen. Dit keer zijn we naar Shimano geweest waar wij een rondleiding hebben gehad en vervolgens met de nieuwste vismaterialen hebben kunnen vissen op hun visvijver. We hebben met z'n allen een mooie dag gehad en flink wat vissen weten te vangen.

Jeugdwedstrijd 1 2022

jun 2022

Afgelopen vrijdag was de eerste jeugdwedstrijd van 2022. Helaas een kleine opkomst maar dat mag de pret niet drukken. We hebben een leuk aantal visjes weten te vangen. Op naar de volgende wedstrijd.

Jeugdcursus 2022

jun 2022

Na een tijd van corona maatregelen was het dan eindelijk zo ver, we konden weer van start met de jeugdcursus. We kijken als vereniging terug op een geslaagde cursus met hele enthousiaste jeugd. Namens het bestuur bedankt voor jullie motivatie en succes aam de waterkant. Hopelijk zien we jullie terug bij onze andere activiteiten.

Ingezonden foto’s

apr 2022

In dit album vind u diverse foto’s die naar ons toe gezonden zijn door vissers fotograaven en wandelaars. Heeft u ook mooie foto’s? Twijfel dan niet en mail ze ons naar info@hsvleudal.nl. Alvast bedankt.

onderhouds uitzetting Kerreven 2022

mrt 2022

Afgelopen weekend hebben we weer een onderhouds uitzetting gedaan op het Kerreven.

afscheid voorzitter Hans Stevens

mrt 2022