Jeugd

De Jeugd is voor onze vereniging heel belangrijk, " de jeugd is de toekomst " word bij ons dan ook vaak geroepen.

Omdat wij de jeugd zo belangrijk vinden proberen wij het als jeugdcommissie dan ook aantrekkelijk te maken voor de jeugd om bij ons te komen vissen.
We merken wel dat ondanks alle moeite de jeugd steeds moeilijker te vinden is.

We doen dan ook op diverse manieren ons best de jeugd te bereiken.
Doormiddel van Facebook, maar ook onze jeugdvissers proberen vriendjes en vriendinnetjes mee naar het viswater te krijgen.
Daarnaast proberen we ook door een Leuke Jeugdcursus met gediplomeerde en ervaren vismeesters de nieuwe jeugd op gang te helpen.
Want laat ons eerlijk zijn je kan toch beter aan de waterkant zitten dan achter de computer.

Ook doen wij tijdens onze controles dan ook ons best om de vissers die we tegen te komen de nodige tips te geven of hulp te bieden.

Als jeugdcommissie organiseren wij elk jaar leuke activiteiten voor de jeugd waaronder:

- Jeugd viscursus
- Karpervissen
- Forel vissen
- Jeugd wedstrijden

Ook zijn we bezig met voor de gevorderde jeugd een soort van karper viscursus te organiseren.
Zodat er op deze toch wel populaire visserij wat meer kundigheid over word gebracht.

Voor vragen met betrekking tot de jeugd en de activiteiten kunt u contact op nemen met jeugd@hsvleudal.nl