Forelvissen Jeugd

Vrijdag, 6 augustus 2021

Toch nog een leuke activiteit voor de jeugd. Omdat het te laat is om nu nog wedstrijden en een cursus op gang te zetten hebben we toch nog besloten om met onze jeugd te gaan forelvissen. Meer info is te vinden in dit bericht.

Geacht jeugdlid,

Helaas hebben dit jaar weinig activiteiten kunnen plaats vinden door de Corona
die ons maar ook onze hobby flink beïnvloed heeft.
Nu alles weer een beetje kan en mag hebben wij met de jeugdcommissie
toch nog besloten een activiteit te plannen dit jaar.

Graag willen wij jullie uitnodigen om met ons een ochtend te gaan forel vissen in Meijel.
Dit gaat plaats vinden op zaterdag 25 September 2021.
We verzamelen aan de visvijver het Kerreven in Heythuysen en vertrekken hier om 9.30u.
We zullen in vissen van 10.00u tot 13.00u en daarna kunnen we de vis schoon maken
en nog wat drinken om vervolgens terug te rijden naar de parkeerplaats.

Voor hengels en aas wordt door de vereniging gezorgd
en er is een mogelijkheid om de vissen schoon te maken voor we terug naar huis gaan.

Graag zelf een koel boks of tas en een schepnet mee nemen.
Voor wat te drinken en eten wordt gezorgd.

Alleen bij voldoende opgave gaat deze activiteit door.

Opgave kan via onderstaand opgaveformulier, via een bericht op onze website, een email naar jeugd@hsvleudal.nl
of een bericht op onze facebook pagina.

Opgeven kan tot een week voor de activiteit en deze gaat alleen door bij voldoende opgaves.

Met vriendelijke groet,

de jeugdcommissie.

Let op het opgave formulier vind je door hier te klikken.