Opruimacties

Vrijdag, 9 september 2022

Bericht van de voorzitter. Op 6 juli j.l. hebben een aantal leden van hsv Leudal zwerfafval opgeruimd langs de maas ( van Kessel tot en met Neer.) Op 7 september hebben we wederom opgeruimd langs ons viswater

Bericht van de voorzitter.

De buit was aanzienlijk en geeft weer eens aan wat voor een zooi recreanten, maar helaas ook vissers aan het water achter laten.
Voor dit opruimen ontvangt hsv een kleine vergoeding van Sportvisserij Limburg.

Op 7 september hebben we wederom opgeruimd langs ons viswater ditmaal langs de maas bij Oosen.
Daar ook weer het zelfde verhaal , met 10 grote zakken afval en andere zaken die daar niet thuis horen.

Ik roep daarom onze leden op om als je ergens vist en er ligt rommel ( helaas van anderen ) neem het mee en ruim het op !